Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Доставка на оборудване и обзавеждане по проект: „Интегриран подход за социално включване в българо-гръцкия регион чрез подкрепа за заетост и развитие на социално предприемачество“ („ACCESS FOR ALL“), финансиран по Програма за сътрудничество INTERREG V-A

 

 

Отворена

Процедура

 

Събиране на оферти с обяви 

Възложител:

 

Община Крумовград

АОП с уник. №:

 

9072375

Описание:

 

„Доставка на оборудване и обзавеждане по проект: „Интегриран подход за социално включване в българо-гръцкия регион чрез подкрепа за заетост и развитие на социално предприемачество“ („ACCESS FOR ALL“), финансиран по Програма за сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България, 2014-2020“, по обособени позиции: обособена позиция № 1: „Доставка на офис оборудване“ и обособена позиция № 2: „Доставка на мебели и обзавеждане”


Срок за подаване на оферти: 

 

30.01.2018 г.  17:00 ч.

  • Публикувана на 22 Януари 2018
  • Посещения: 782

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map