Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград

Процедура Открита процедура
 Статус: Отворена
Възложител:   Община Крумовград
АОП с уник. №:   00467-2016-0002
Описание:  
„Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград”, със следните обособени позиции: № 1 – „Хляб и хлебни изделия”; № 2 – „Мляко и млечни продукти”; № 3 – „Месо, месни продукти и риба”; № 4 – „Плодове и зеленчуци”; № 5 – „Други хранителни продукти и подправки”; № 6 – „Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”. Обособените позиции и включените в тях продукти са описани подробно в Техническата спецификация към настоящата документация. Описаните количества продукти са прогнозни и не ангажират Възложителя с цялостното им усвояване при сключване на договор. Количествата служат за определяне на класирането на участниците. В процедурата се предвиждат 6 обособени позиции. Всеки участник може да подаде оферта за една или повече обособени позиции. ВАЖНО: Обособена позиция № 6 „Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания” включва хранителни продукти, които са включени в списъка по чл. 30 от Закона за -интеграция на хората с увреждания. За специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, критериите за подбор, както и всички други условия и изисквания на възложителя, се прилагат по същия начин както към останалите заинтересовани лица, подали оферта или заявление за участие. Това означава, че те следва да представят и всички изискуеми документи за доказване на поставените от възложителя критерии за подбор и други документи посочени в документацията за участие. На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания. Съгласно разпоредбата на чл. 16 г., ал. 9 от ЗОП, заявленията или офертите на заинтересованите лица, извън тези за които поръчката е запазена, се разглеждат само ако няма кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. 
Краен срок за подаване на оферти:     07/04/2016 17:00

 

ПРИКАЧЕНИ ДОКУМЕНТИ
ФайлРазмер на файла:Създаден
Свали този файл (Обявление за приключване на ОП хранителни продукти.pdf)Обявление за приключване на ОП хранителни продукти.pdf1477 КБ04.08.2017г.
Свали този файл (Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 5.pdf)Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 5.pdf1434 КБ25.07.2017г.
Свали този файл (Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 4.pdf)Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 4.pdf1472 КБ25.07.2017г.
Свали този файл (Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 2.pdf)Информация за приключен договор-хранителни продукти ОП 2.pdf1462 КБ25.07.2017г.
Свали този файл (Договор ОП 1.pdf)Договор ОП 1.pdf301 КБ18.07.2016г.
Свали този файл (Договор ОП 5.pdf)Договор ОП 5.pdf2209 КБ27.06.2016г.
Свали този файл (Договор ОП 4.pdf)Договор ОП 4.pdf2156 КБ27.06.2016г.
Свали този файл (Договор ОП 2.pdf)Договор ОП 2.pdf2118 КБ27.06.2016г.
Свали този файл (Заповед класирам.pdf)Заповед класирам.pdf1086 КБ28.04.2016г.
Свали този файл (Заповед прекратявам ОП 3.pdf)Заповед прекратявам ОП 3.pdf39 КБ28.04.2016г.
Свали този файл (Протокол 2 и Протокол 3.pdf)Протокол 2 и Протокол 3.pdf3366 КБ28.04.2016г.
Свали този файл (Съобщение отваряне на ценови оферти.pdf)Съобщение отваряне на ценови оферти.pdf29 КБ21.04.2016г.
Свали този файл (Решение прекратявам - ОП 6.fed.pdf)Решение прекратявам - ОП 6.fed.pdf191 КБ12.04.2016г.
Свали този файл (Протокол № 1 - Доставка на хр. продукти.pdf)Протокол № 1 - Доставка на хр. продукти.pdf248 КБ12.04.2016г.
Свали този файл (Документация за участие 1-ва част.pdf)Документация за участие 1-ва част.pdf2112 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (Документация за участие 2-ра част.pdf)Документация за участие 2-ра част.pdf1789 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (Образец № 8-1.xls)Образец № 8-1.xls106 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (Образец № 9.1.doc)Образец № 9.1.doc76 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (Обявление за обществена поръчка.pdf)Обявление за обществена поръчка.pdf1158 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (РАЗДЕЛ I- ДОКУМЕНТАЦИЯ.doc)РАЗДЕЛ I- ДОКУМЕНТАЦИЯ.doc119 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (РАЗДЕЛ II ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.xls)РАЗДЕЛ II ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.xls100 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (РАЗДЕЛ III - КРИТЕРИЙ  ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ.doc)РАЗДЕЛ III - КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ.doc38 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (РАЗДЕЛ IV - ОБРАЗЦИ.doc)РАЗДЕЛ IV - ОБРАЗЦИ.doc240 КБ03.04.2016г.
Свали този файл (Решение за откриване на обществена поръчка.pdf)Решение за откриване на обществена поръчка.pdf191 КБ03.04.2016г.
  • Публикувана на 26 Февруари 2016
  • Посещения: 1483

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map