• 03641 20 10
  • +359 886 073 399
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Съобщения

Протокол от заседание на комисия за провеждане на процедура за подбор на външни членове на одитен комитет на община Крумовград

ПРОТОКОЛ

от заседание на комисия, определена със Заповед № КО – 385/09.05.2025 год. на кмета на община Крумовград, за провеждане на процедура за подбор на трима външни членове на одитен комитет

Днес, 24.06.2025 год., се проведе заседание на комисията, назначена със Заповед № КО – 385/09.05.2025 год. на кмета на община Крумовград за провеждане на процедура за подбор на трима членове на одитния комитет в община Крумовград.

На заседанието присъстваха всички членове на комисията, както следва:

Председател: инж. Абидин Хаджимехмед – зам.-кмет на община Крумовград

         Членове:

1. Виолета Хаджиева – директор на дирекция „Финанси и счетоводство“;

2. Гергана Георгиева – ръководител на звено „Вътрешен одит“;

3. Валерия Пехливанова – директор на дирекция „Нормативна и обществени поръчки“.

Заседанието протече при следния дневен ред:

1. Разглеждане на постъпилите в община Крумовград заявления и документи по процедурата и вземане на решение за допускане/недопускане на кандидатите до участие в интервю, както и основанията за недопускането им;

2. Определяне на скала за оценка на допуснатите до интервю кандидати и приемане на методика за изчисляване на общата оценка на кандидатите;

3. Определяне на условията за провеждане на интервю.

По първа точка от дневния ред:

I. Комисията установи, че в определения срок за прием на документи /от 13.05.2025 год. до 13.06.2025 год./ в деловодството на община Крумовград е постъпило 1 /едно/ заявление за участие в процедурата за подбор на външни членове на одитния комитет, а именно:

  • Н. Т. Д. – вх. № 94 – Н – 178/10.06.2025 год.

           

II. Съгласно т. 2 от обявлението за подбор необходимите документи, които трябва да представят кандидатите за външни членове на одитния комитет са:

1. писмено заявление за участие в процедурата за определяне на външни членове на одитен комитет – Приложение № 1 към чл. 6 от Наредбата за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор;

2. копия от документи, доказващи придобитата образователно-квалификационна степен „магистър“;

3. копия от документи, удостоверяващи наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;

4. копия от документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати в областта на управлението и контрола, вътрешния и/или външния одит – по преценка на кандидата.

III. Комисията разгледа обстойно представените от кандидата документи и извърши проверка за съответствие с поставените изисквания. Резултатите от проверката са обобщени в следната таблица:

№ по ред

Име, презиме и фамилия

Заявление вх.№ и дата

/Приложение № 1/  

Копия от документи за придобита ОКС „магистър“

Копия от документи по чл. 18, ал. 1,т. 2 от ЗВОПС

Копия от документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати

Допуснат Да / Не

1

2

3

4

5

6

7

1

Н.Т.Д.

вх. № 94 –Н - 178/ 10.06.2025

Да

Да

Да,

сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“

Да

IV. След преглед на представените от кандидата документи, комисията единодушно прие следните решения:

1. Във връзка с гореизложеното и съобразно приложимите нормативни изисквания комисията допуска до втори етап – „Интервю“ кандидата Н.Т.Д.

Мотиви: Представените от кандидата документи удостоверяват изпълнението на изискванията, предвидени в чл. 18, ал. 1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор за заемане на обявената позиция.

2. Няма недопуснати до подбора кандидати.

 

По втора точка от дневния ред

С оглед обективност в оценяването комисията взе решение на кандидата да бъдат зададени 5 въпроса по теми относно:

  • вижданията на кандидата за ролята и мястото на одитния комитет в община Крумовград;
  • разбирането на кандидата за целите на община Крумовград, предизвикателствата, пред които е изправена и съществените рискове;
  • спецификата на съответната организация /община Крумовград/ и степента, до която кандидатът познава правната рамка за дейността ѝ;
  • вижданията на кандидата за управлението на риска в организацията;
  • вижданията на кандидата за управлението и ролята на вътрешния и външния одит.

Всеки от отговорите ще се оценява по 5 степенна скала, като 1 /едно/ е най-ниската оценка, а 5 /пет/ е най-високата. Членовете на комисията оценяват общото представяне, като крайната оценка се изчислява като средна аритметична от всички поставени оценки от председателя и членовете на комисията /сборът от оценките разделен на 4, закръглено до втория знак след десетичната запетая/.

Максималната оценка, която може да получи кандидата е 25, а минималната -5.

Комисията определи за преминаване на интервюто за определяне на членове на одитния комитет минимална оценка – 15.

По трета точка от дневния ред

Комисията единодушно реши интервю с допуснатия кандидат да се проведе на  10.07.2025 год., с начален час 10:00 часа в залата на община Крумовград, находяща се на адрес пл. „България“ № 5, ет. 1.

Допуснатият кандидат следва да представи документ за самоличност преди провеждане на интервюто.

До допуснатия кандидат да бъде изпратена покана за явяване на интервю, указваща часа, датата и мястото на провеждането му. С оглед по-добра оперативност поканата да бъде изпратена на посочения от кандидата в заявлението за участие e-mail адрес.

На основание чл. 8, ал. 4 от Наредбата за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор, настоящият протокол подлежи на публикуване на интернет страницата на община Крумовград.

КОМИСИЯ:

Председател: инж. Абидин Хаджименхмед ……/п/…….

Членове:

1. Виолета Хаджиева ………/п/……..….

2. Гергана Георгиева ………/п/…………

3. Валерия Пехливанова ……/п/.……….

 

Заличени обстоятелства на основание чл. 4, т. 1 от Регламент ЕС 679/2016.


Навигация