О Б Я В Я В А за Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на част от недвижим имот
На основаниe чл. 44, ал.2 от ЗМСМА, чл.14, ал.7 от ЗОС, и чл.17, ал. 7 от НРПУРОИ, Решение № 628 от протокол № 34 / 28.09.2018 год. на ОбС и чл.91 от НРПУРОИ на Общински съвет Крумовград
О Б Я В Я В А
Публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост, представляващ: 1 /един/ кв.м. полезна площ за разполагане на преместваемо съоръжение – кафе-машина, по одобрена схема от главния архитект на общината, съгласно чл.56, ал.2 от ЗУТ, в коридора на първия етаж от двуетажна сграда с идентификатор 39970.505.1097.2 (сектор „Г”) с предназначение – Здравно заведение, представляваща част от недвижим имот - публична общинска собственост с идентификатор 39970.505.1097 по КККР на гр.Крумовград, актуван с АПОС № 10009 от 06.06. 2016 год., за срок от 10 (десет) години, с първоначална тръжна наемна цена на месец в размер на 3.00 лв. ( три лева).
- Търгът ще се проведе на 14.11. 2018 год. в залата на ОбА –Крумовград, находяща се на
пл. „България” № 5, І-ви етаж.
- Депозитът за участие в търга е в размер на 10% - (0.30 ст.) от първоначалната тръжна цена.
- Тръжната документация в размер на 40.00 лв. (невъзстановими) се заплаща в касата на ОбА и се получава в Дирекция “Общинска собственост”, находяща се в стая № 5, ет.2 на ОбА, гр. Крумовград, пл. “България” № 16 в срок до 16.00 ч. на 13.11.2018 г.
Участниците могат да внасят сумите определени за цена на тръжна документация и депозит, съгласно определения размер, в отдел „Местни данъци и такси” на Общинска администрация -Крумовград, пл.”България” № 16 или по банков път по сметка на Община Крумовград, при Банка
„ДСК” ЕАД клон гр. Крумовград сметка IBAN: BG79STSA93003303687912 , BIC: STSABGSF
/ участниците са длъжни да посочат в основанието за превода точното наименование на търга и дата на провеждането му, с пълно описание на имота за който ще участват./
- 4. Документите за участие се приемат в “Административно обслужване”, ет.1, пл.”България”
№ 16 до 16.00 ч. на 13.11.2018 г.
- 5. При неявяване на кандидати повторен търг ще се проведе на 21.11.2018 год. на същото място по същото време при същите условия.
- 6. Документите за участие в повторния търг се приемат в „Административно обслужване” ет.1, пл.”България” № 16 до 16.00 ч. на 11.2018 год.
- 7. Оглед на имота може да бъде извършен всеки работен ден от 14.00 –16.00 ч. до 11.2018 г. след закупуване на тръжната документация и предварително съгласуване с общинска администрация.
- 8. Участниците да носят документ за самоличност.
Разяснения относно процедурата могат да бъдат получени в Дирекция “Общинска собственост”, стая № 5,ет.2 на ОбА или на тел. 03641/ 20-10, 20-11, вътрешен – 119 и/или 159.
КМЕТ НА ОБЩИНА:…………………………..
/СЕБИХАН МЕХМЕД/
Тагове: Съобщения
- Публикувана на 25 Октомври 2018
- Посещения: 668