Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

В Общинския съвет започна набирането на документи за съдебни заседатели

В Общинския съвет започна набирането на документи за съдебни заседатели

 

         Общински съвет Крумовград започва приемането на документи за съдебни заседатели в Окръжен съд – Кърджали  за мандат 2019-2022 г.     С решение № 571 от Протокол №31/04.06.2018  година на Общинския съвет Крумовград бе избрана комисията, която трябва да извърши подбора на съдебните заседатели за  прием на документи, след което допуснатите кандидати ще бъдат изслушвани в публично заседание от комисията.

         Срокът за подаване на документи в деловодството на Общински съвет е от  08.06.2018 г. до 15.08.2018г.

         Кандидатите за съдебни заседатели трябва да отговарят на определени условия съгласно чл. 67 от Закона за съдебната власт.

         За съдебен заседател може да бъде избран дееспособен български гражданин, който:

  1. е на възраст от 21 до 68 години;
  2. има настоящ адрес в община, която попада в рамките на съдебния район на съда, за който кандидатства;
  3. има завършено най-малко средно образование;
  4. не е осъждан за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията (обстоятелството се установява служебно от комисията)
  5. не страда от психически заболявания;

         Съдебен заседател не може да бъде лице, което:

  1. е съдебен заседател в друг съд;
  2. е общински съветник от съдебния район, за който е избран;
  3. участва в ръководството на политическа партия, коалиция или организация с политически цели;
  4. работи в съд, прокуратура, следствени органи, Министерството на вътрешните работи или в други органи от системата за национална сигурност, намиращи се в съдебния район, за който е избран.

         Документите на желаещите да бъдат съдебни заседатели ще се приемат в деловодството на Общински съвет Крумовград в часовете от 8, 00 до 12,00ч. и от 13,00 до 17,00ч.

         Кандидатите трябва да представят следните документи съгласно чл. 68, ал. 3 от Закона за съдебната власт (ЗСВ):

  1. подробна автобиография, подписана от кандидата;
  2. нотариално заверено копие от диплома за завършено образование;
  3. медицинско удостоверение, че лицето не страда от психическо заболяване;
  4. данни за контакт на две лица, към които общинските съвети да се обръщат за препоръки;
  5. мотивационно писмо;
  6. писмено съгласие;
  7. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 67, ал. 3;
  8. документ за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г.

 

                   М.Байрамали

 Председател на ОбС Крумовград

Тагове: Съобщения

  • Публикувана на 07 Юни 2018
  • Посещения: 686

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map