Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Шофьор по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”
О Б Я В А
Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Шофьор по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
- Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
- Да са физически лица;
- Да имат основно/средно образование;
- Да притежават свидетелство за управление, валидно за съответната категория МПС /автобус/.
- Да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер или да не са лишавани по съдебен или административен ред от правото да управляват моторно превозно средство.
- Да са психологически годни по смисъла на наредбата по чл. 152, ал. 1, т. 2 от Закона за движението по пътищата.
- Да отговарят на изискването за квалификация на водача по смисъла на наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози.
- Да притежават най-малко 2 години професионален опит като водач на автобус.
- Да са на възраст, не по-малка от 25 години.
- Описание на дейността „Шофьор”
- Преди излизане на път извършва преглед на МПС, проверява гориво, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието на работа на двигателя, осветлението, спирачките, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите.
- Получава пътен лист, заверени от механика на МПС.
- По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазва безопасността на движението.
- Описва в пътния лист данните за извършените курсове.
- При продължително пътуване периодически спира и проверява състоянието на автобуса и при поява на неизправности и повреди взима мерки за тяхното отстраняване.
- След завръщане в гаража зарежда МПС с гориво, почиства и измива МПС и го представя на механика.
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняваната длъжност.
- Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 01.03.2018 г. до 07.03.2018 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Крумовград в деловодството на Общината.
- Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Шофьор” ще се сключи трудов договор, при пълно работно време и спазване разпоредбите на КТ.
Продължителност на осигурена заетост 10 месеца – 1600 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
- Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец –
Приложение 101.03.2018г..
- Автобиография по образец –
Приложение 201.03.2018г..
- Декларация по чл. 107 от КТ –
Приложение 301.03.2018г..
- Декларация по образец –
Приложение 401.03.2018г..
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование.
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности
- Свидетелство за управление, валидна за съответната категория МПС.
- Удостоверение за психологическа годност по чл.152, ал.1, т.2 от ЗДП.
- Удостоверение за професионална квалификация.
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
6.Ред за провеждане на подбора
Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно описаните по-долу критерии:
- специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
- квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70
Общо точки - 100
Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.
Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg
ВАЖНО: Одобрения кандидат следва да представи следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявената длъжност:
- Свидетелство за съдимост
- Карта за предварителен медицински преглед
- Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Крумовград.
За повече информация:
Мелиха Байрам – ръководител по проекта,
гр. Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3
телефон за връзка: 0886987245
Себихан Мехмед
Kмет на община Крумовград
Тагове: Обяви
- Публикувана на 01 Март 2018
- Посещения: 1079