Обявление за подбор на домашни помощници
О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА ПОДБОР НА „ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ“
ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“
Община Крумовград в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.001-0163-C01 „Грижа в дома в община Крумовград“, по процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС за подбор на персонал за следните длъжности:
1. „Домашни помощници“ – 79 работни места.
Срок за работа: 12 месеца.
1.1 Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Домашен помощник“:
- да са физически лица;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- образование – няма изисквания;
- професионален опит не се изисква;
- да не са в конфликт на интереси.
Ще се счита за предимство:
- работа по проекти в дейности със същия и/или сходен характер и притежаващи документ за преминато обучение по социални грижи на възрастни и болни хора в домашна среда.
- да имат опит в директна работа с лица с увреждания и възрастни хора.
1.2 Описание на длъжността:
- Поддържане на лична хигиена и хигиена на помещенията на потребителя;
- Закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства със средства на потребителите;
- Съдействие при приготвяне на храна и помощ при хранене;
- Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите;
- Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социалните контакти.
При изпълнение на задачите си специалиста назначен на длъжността за предоставяне на услугата е длъжен:
- Да прилага Методиката за предоставяне на услугата грижа в дома за възрастни хора и хора с увреждания;
- Да спазва и зачита човешките права и правата на хората с увреждания;
- Да зачита достойнството и личността на потребителя;
- Да уважава личната история, религиозна, етническа и културна идентичност на потребителя и семейството му;
- Да пази в тайна информация, станала му известна, при работа с потребителя и семейството му.
За заемане на длъжността ще се счита за предимство работа по проекти в дейности със сходен характер.
2. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец –
Приложение 1.
- Автобиография по образец –
Приложение 2.
- Декларация по образец –
Приложение 3.
- Декларация по образец –
Приложение 4.
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
- Копие на трудова книжка, УП – 3 или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
- Копие на служебна бележка от месторабота/трудов договор и допълнително споразумение, удостоверяващи, че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.
3. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе чрез подбор по документи.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 17.03.2023 г. до 17.04.2023 г. (вкл.) в сградата на общинска администрация на адрес гр. Крумовград, ул. „Трети март” № 3, ет. 3, стая 3.
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на община Крумовград - https://krumovgrad.bg/.
За повече информация:
Лейла Караибрям – ръководител на проекта,
Карамфилка Тюрдиева – счетоводител на проекта
гр. Крумовград, пл. „България“ № 5
телефон за връзка: 03641/20-10, вътрешен 170 или 03641/ 20-12
Себихан Мехмед
Кмет на община Крумовград
Тагове: Съобщения
- Публикувана на 17 Март 2023
- Посещения: 45