Община Крумовград обявява подбор за длъжността медицински специалист – 1 щат /2 лица х 0,50 щ./ във връзка с изпълнение на дейност „Подбор на персонал за предоставяне на здравно – социални услуги“
О Б Я В А
Община Крумовград обявява подбор за длъжността медицински специалист – 1 щат /2 лица х 0,50 щ./ във връзка с изпълнение на дейност „Подбор на персонал за предоставяне на здравно – социални услуги“ по Проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания”, финансиран по административен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.040-0091-С01 по процедура BG05М9OР001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2", Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година, финансирана от ЕСФ.
- Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
- да са физически лица;
- да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра, фелшер или акушерка;
- професионален опит не се изисква;
- да имат опит в директна работа с лица с увруждания и възрастни хора;
- да познават нормативната уредба в областта на здравните и социалните услуги.
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на „Патронажна грижа в община Крумовград” на община Крумовград.
Ще се счита за предимство:
- работа по проекти в дейности със сходен характер.
- Описание на длъжността „Медицински специалист”
- Предоставяне и събиране на здравна информация;
- Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите;
- Медицински и здравни грижи и дейности;
- Здравни манипулации;
- Провеждане на обучение в областта на здравните грижи;
- Други дейности по писмено лекарско предназначение.
- Отговорен е за качественото управление в съответствие с нормативната база за предоставяне на медицински услуги;
- Участие при разработването на индивидуалните планове за грижи на всеки член от целевата група;
- Участие в осъществяването на дейности, свързани с взаимодействие с всички заинтересовани страни по проблемите на хората с увреждания, техните семейства, възрастните хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация;
- Отговаря за правилното и своевременно водене и съхранане на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията на Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси”.
- Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на потребителите и техните семейства.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да прилага Методиката за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;
- да спазва и зачита човешките права и правата на хората с увреждания;
- да зачита достойнството и личността на потребителя;
- да уважава личната история, религиозна, етническа и културна идентичност на потребителя и семейството му;
- да пази в тайна информация, станала му известна, при работа с потребителя и семейството му.
- Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 03.10.2019 г. до 09.10.2019 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.
- Продължителност на осигурената заетост.
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Медицински специалист” ще се сключи трудов договор при спазване на разпоредбите на КТ. Продължителност на осигурена заетост до 30.09.2020 г., при непълно работно време – 4 часа на ден.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Патронажна грижа в община Крумовград“.
- Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
- Документ за самоличност (за справка).
- Автобиография по образец – Приложение 2.
- Декларация по образец – Приложение 3.
- Декларация по образец – Приложение 4.
- Декларация по образец – Приложение 5.
- Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
- Копие на служебна бележка от месторабота, удостоверяваща че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.
- Ред за провеждане на подбора
Подборът ще протича в два етапа - допускане по документи и провеждане на интервю. Всички постъпили заявления за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на Кмета на община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати.
По време на събеседването членовете на комисията имат за цел да установят мотивите за кандидатстване, очакванията към работата, професионалните компетенции, тяхната мотивировка за работа в сферата на патронажната грижа.
Резултатите от класирането ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg
За повече информация:
Неждие Акиф – ръководител на проекта, телефон 03641/20-10, вътрешен 123 или 03641 20-05
гр. Крумовград, пл. „България“ № 5
телефон за връзка: 03641/ 73 - 48.
инж. Абидин Хаджимехмед
ВрИД Kмет на община Крумовград
Тагове: Обяви
- Публикувана на 03 Октомври 2019
- Посещения: 708